Programma Mid-Fryslân Dei

Zaterdag 7 november zal er een aangepaste Mid-Fryslân Dei plaats vinden. Aangezien alleen de eigen jeugd in actie mag komen zal deze editie dan ook volledig in het teken van hen staan. We beginnen de dag zoals gebruikelijk om 9.00 uur met het spelcircuit voor de jongste jeugd, de F-pupillen met de Kangoeroes. Daarna zullen per categorie tot 18.15 uur onderlinge wedstrijden gehouden worden, waarbij we zoveel mogelijk de teams door elkaar husselen, zodat het geen standaard wedstrijd wordt voor de jeugdleden, maar ze een keer tegen hun vakgenoten komen te spelen. Het hele programma is in nauwe samenwerking met het jeugdbestuur samengesteld om gezamenlijk een mooie dag voor de jeugd te organiseren.

Het volledige programma voor de Mid-Fryslân Dei kan gevonden worden in dit document (pdf, 651KB). Let vooral op de maatregelen tegen corona. Zo kan er geen publiek (ook niet chauffeurs) in de zaal toegelaten worden en zijn de kleedkamers (en dus douches) gesloten. Teamindeling is nog onder voorbehoud.

Regiobank Grou

Ondanks het aangepaste programma als gevolg van de corona perikelen hebben we een sponsor gevonden voor deze dag, namelijk Regiobank Grou. Hier zijn we als vereniging en commissie uitermate blij mee.