Van de voorzitter

Mid-Fryslân B1 zaalkampioen 2023/2024

De zaalcompetitie zit er voor iedereen bijna op. Maar voor Mid-Fryslân/ReduRisk B1 is er nog een toetje. Zij doen komende zaterdag in Alphen aan de Rijn nog mee om het districtskampioenschap van Nederland voor B-teams.

Genoten hebben we van de vele wedstrijden in de Twine in Grou en in de Utingeradeelhal in Akkrum. Maar ook daarbuiten waren ouders en supporters veelal aanwezig om de ploegen te steunen. Het heeft de nodige kampioenen opgeleverd. Ook de selectie heeft ons mooie wedstrijden voorgeschoteld. Het eerste was dichtbij de play-offs, maar liet dat in de laatste twee wedstrijden uit hun handen glippen. Jammer, echter ze kunnen terugkijken op een super seizoen, maar als je er zo dicht bij bent…

Dank aan alle vrijwilligers, die dit afgelopen zaalseizoen weer een bijdrage hebben geleverd. Er moet heel wat opgetuigd worden alvorens we echt van start gaan. Van al onze commissies wil ik er één benoemen. Dit jaar was er n.l. een heus mediateam, bestaande uit mensen van alle leeftijden. Zij brachten de wedstrijden op een geweldige manier via de livestream in de huiskamers. Daarnaast de interviews rondom de wedstrijden en niet te vergeten onze commentatoren Nynke en Jasper tijdens de wedstrijden. Hulde aan jullie.

Op naar het veld, waar we op 6 april weer met de eerste wedstrijden gaan beginnen.