Geef je verenigingswerk op

K.V. Mid-Fryslân

K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard is een bloeiende vereniging die draait op vrijwilligers. Hiervoor doen we ook een beroep op jou. We vragen aan jou (alle spelende leden met peilleeftijd vanaf 15 jaar) om in ieder geval twee verenigingstaken voor je rekening te nemen. Op deze manier draagt iedereen zijn steentje bij en vele handen maken licht werk! Zie je iets op het keuzeformulier staan waarvan jij enthousiast wordt en de vereniging bij wilt helpen? Noteer het op dit formulier.

Als je niets invult gaan we ervan uit dat we je komend seizoen kunnen inplannen voor de reguliere verenigingstaken. We ontvangen graag voor 26 augustus een reactie. Je kan je keuze doorgeven op ledenadministratie@kvmidfryslan.nl. Alvast bedankt voor je medewerking.