Corona protocol per 14 december

Zoals de meesten waarschijnlijk hebben gezien zijn met ingang van 15 december 2020 de binnensportaccommodaties dicht (met een enkele uitzondering voor topsport). Dat betekent voor alle jeugd- en seniorenleden dat we niet meer binnen kunnen trainen/korfballen t/m 19 januari a.s. Buiten mag wel getraind worden door de jeugd onder de 18 jaar en senioren (in tweetallen op 1,5m). Hiervoor gaan we de mogelijkheden bekijken en daar komen we op terug. Als er verder nieuws is komen wij hier ook weer z.s.m. op terug.

Ondanks alles willen we jullie namens K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard een fijne kerst(vakantie) wensen en hopelijk betere sportieve en gezonde tijden in 2021!

Corona protocol

De aanpassingen

Besmetting

Stel dat iemand besmet is en heeft deelgenomen aan activiteiten binnen de vereniging dan graag z.s.m. (binnen 24 uur) de vereniging informeren via de trainer, coach, teambegeleider, bestuurslid of voorzitter zodat wij hierop actie kunnen ondernemen!

Opmerkingen

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag:

Marijke IJtsma, Akkrum, marijke@kvmidfryslan.nl
Sybrecht Andringa, Grou, sybrecht@kvmidfryslan.nl