Corona protocol per 28 november

Zondag 28 november 2021 om 17:00 uur zijn de nieuwe coronaregels ingegaan. Dat betekent dat alle sportactiviteiten na 17:00 uur niet meer door mogen gaan. Dat laatste geldt ook voor al onze trainingen. Op basis van de richtlijnen van het KNKV heeft K.V. Mid-Fryslân onderstaande besloten.

Voor het wedstrijdkorfbal komt er een nieuwe competitie in januari 2022. Alle geplande wedstrijden in het wedstrijdkorfbal voor 17:00 uur worden als oefenwedstrijden gespeeld. Wij zouden als vereniging graag willen dat dit ook gebeurt, in ieder geval op regionaal niveau. Mocht een team heel ver weg moeten, dan kan er voor gekozen worden om deze wedstrijd af te zeggen. De trainer of coördinator vanuit de JC geeft dit dan door aan de tegenstander. Ook moet de wedstrijd in sportlink gewijzigd worden, waardoor de scheidsrechter wordt afgezegd. Alle senioren teams, A1, A2, B1 en C1 spelen wedstrijdkorfbal.

Alle overige teams spelen breedtekorfbal. Voor breedtekorfbal gaan alle geplande wedstrijden tot 17:00 uur door. Ook hier willen wij als vereniging heel graag dat teams gaan spelen, dit om meerdere redenen:

We willen bewerkstelligen dat alle teams één keer in de week kunnen trainen. Voor de kangoeroes, F, E, en D-teams zal dit plaatsvinden op een doordeweeks moment in eigen dorp, ook de C1 zal door de week gaan trainen. Alle overige teams zullen een trainingsmoment krijgen op zondag.

We starten vanaf dinsdag 7 december met de trainingen. Het trainingsschema voor de maand december kunt u hier bekijken (pdf, 58kb). We hopen dat we met z’n allen veilig kunnen blijven sporten. Voor vragen kun je altijd bij de trainer/coördinator van JC of teammanager terecht.

Corona protocol

Besmetting

Stel dat iemand besmet is en heeft deelgenomen aan activiteiten binnen de vereniging dan graag z.s.m. (binnen 24 uur) de vereniging informeren via de trainer, coach, teambegeleider, bestuurslid of voorzitter zodat wij hierop actie kunnen ondernemen!

Opmerkingen

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag:

Marijke IJtsma, Akkrum, marijke@kvmidfryslan.nl
Sybrecht Andringa, Grou, sybrecht@kvmidfryslan.nl