Corona protocol per 23 november

Met ingang van 13 november worden de coronamaatregelen aangescherpt. Voor sporters van 18 jaar en ouder is dan bijvoorbeeld een coronatoegangsbewijs verplicht. Ook mag er geen publiek aanwezig zijn bij sportwedstrijden. Wat dit precies voor ons betekent kun je lezen in ons corona protocol (pdf, 172KB). We willen dit, samen met jullie, op een goede manier volbrengen. We vragen iedereen om de genomen maatregelen en dus ook de uitvoering daarvan te respecteren.

Corona protocol

Besmetting

Stel dat iemand besmet is en heeft deelgenomen aan activiteiten binnen de vereniging dan graag z.s.m. (binnen 24 uur) de vereniging informeren via de trainer, coach, teambegeleider, bestuurslid of voorzitter zodat wij hierop actie kunnen ondernemen!

Opmerkingen

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag:

Marijke IJtsma, Akkrum, marijke@kvmidfryslan.nl
Sybrecht Andringa, Grou, sybrecht@kvmidfryslan.nl