Wij zoeken jou!

Zoals het er nu voor staat kan er eind van de zomer/begin najaar weer in competitieverband gekorfbald worden. Een moment waar we allemaal weer erg naar uit kijken. Ook wij als kloppend hart en tevens kantinecommissie staan weer in de startblokken voor diverse acties (o.a. BEST-tas) en verwelkomen jullie, de gasten en toeschouwers, straks weer graag in kantine ‘De Ynrinner’ met een gezond en verfrissend assortiment. Op dit moment zijn wij nog niet compleet en daarom zijn wij op zoek naar jou!

Inkoper/voorraadbeheerder (m/v)

Na vele jaren hebben Wieke en Rudolf besloten de inkoop en het voorraadbeheer voor de kantine in Grou vanaf het aanstaande seizoen niet meer te verzorgen. Om deze reden zijn wij op zoek naar een creatieve en kostenbewuste vervanger(s). De belangrijkste taken zijn:

Het is lastig om precies aan te geven hoeveel tijd deze werkzaamheden jou gaan kosten. Uiteraard ligt de piek in het veldseizoen (een periode van twee keer drie maanden), waarbij er wekelijks aandacht zal moeten zijn voor de voorraad. Het kassasysteem, wat wij in gebruik hebben, biedt een goede en gebruiksvriendelijke manier om het voorraadbeheer te administreren en monitoren. Deze functie is prima door twee mensen in te vullen, bijvoorbeeld een stel of vrienden/vriendinnen. Uiteraard ondersteunen de overige commissieleden jou of jullie ook.

Algemeen commissielid (m/v)

Daarnaast zijn we op zoek naar een energiek en creatief commissielid die ons wil ondersteunen bij het organiseren van acties en alle algemene taken binnen de commissie. Onze commissie komt ongeveer 1x in de 6 weken bijeen om alle lopende zaken, toekomstige acties en kantine aangelegenheden te bespreken.

Interesse?

In beide functies kom je terecht in een enthousiaste commissie van jong en ouder waar ook gezelligheid natuurlijk een belangrijke rol speelt. Wil jij meer informatie of heb jij interesse in een van beide leuke en uitdagende functies, neem dan contact op met Sander van Doorn via 06 292 24 152 of savado1976@outlook.com.