We gaan weer “los”

K.V. Mid-Fryslân

Het afgelopen weekend is de zaalcompetitie weer van start gegaan. Dat was voor het breedtekorfbal, maar komend weekend zal ook het wedstrijdkorfbal weer beginnen. Deze laatste categorie zal spelen in poules van vier, met een uit- en thuiswedstrijd. Op de KNKV site staat hierover een promotie- en degradatieregeling vermeld.

Wel blijven er de nodige coronamaatregelen van kracht:

Daarnaast zijn wij in De Twine en de Utingeradeelhal gehouden aan een bezetting van maximaal 1/3 aan aantal toeschouwers. Wij verwachten bij wedstrijden van de selectie dat we hier streng op moeten toezien. Deze wedstrijden zijn dan toegankelijk voor eigen leden, donateurs, sponsors en club van 50. Natuurlijk zijn thuiswedstrijden van Mid Fryslân/Jansma Burdaard 1 ook te volgen via onze livestream.

Komend weekend gaat onze selectie op bezoek bij Sparta in Zwolle. Hier is echter geen plaats voor uitpubliek. Hou daar even rekening mee.

We kunnen weer spelen en ook weer wedstrijden bezoeken, daar zijn we heel blij mee, dus laten we daarvan genieten, maar wel de nodige maatregelen in acht nemen.

Namens het coronateam,

Hans Smorenburg