Wat doe jij voor je club?

Alle vrijwilligers voor K.V. Mid-Fryslân zijn goud waard! Alle toppers zoals onze veldleggers, kantinevrijwilligers, leden van het jeugdbestuur, scheidsrechters, coaches, trainers, halwachten etc. etc. krijgen misschien niet altijd de waardering die ze verdienen. Soms zelfs commentaar, maar ga er zelf maar eens staan. Bij deze: Wij zijn heel erg blij met al deze betrokken mensen die zich elke keer weer inzetten voor onze club. Zonder deze mensen kan onze vereniging gewoon niet bestaan.

Onze club groeit en bloeit, vooral bij de jeugd. Er zijn maar liefst 26 teams die met veel enthousiasme competitie spelen en daarnaast nog de allerjongste groepen kangoeroes in de dorpen. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend trots op. We merken soms ook dat we handen tekortkomen om alles goed voor elkaar te krijgen voor al onze teams.

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor een vereniging, daarom doen wij een beroep op alle ouders en leden om een bijdrage te leveren aan alles wat er binnen de club moet gebeuren. Op www.kvmidfryslan.nl kan je een vrijwilligerslijst vinden, waarop je in kan vullen wat jij voor de club zou kunnen betekenen. Ben je geen korfballer of heb je minder met sport, geen probleem. Wij zoeken vrijwilligers op allerhande gebied.

Alvast bedankt en vele handen maken licht werk.