Update Pepermuntactie

Al het K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard pepermunt is verdeeld in de vereniging en de doosjes zullen de komende tijd hun bestemming vinden. Voor de opbrengst hebben we een corona-proof methode bedacht met een QR-code. Dit was nieuw voor de financiële commissie en in de uitvoering is het niet helemaal goed gegaan. De QR-code op de briefjes bleek namelijk beperkt bruikbaar. Bij deze een aangepaste hyperlink.

Voor de zekerheid herhalen we ook het bankrekeningnummer waar de opbrengst op gestort kan worden: NL76RABO0125941935 t.n.v. K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard onder vermelding van “Pepermuntactie”. Bedankt voor jullie medewerking!