Trots!

Na een lang korfbalseizoen zit het er nu echt op. In een seizoen met hoogte- en dieptepunten, hebben we het afgelopen dinsdag fantastisch kunnen afsluiten. Trots zijn wij op onze spelers dat ze op het moment supreme, leveren wat er van hun gevraagd wordt. Grandioos wat er gister door jullie op de mat is gelegd.

Als laatste willen wij onze dank uitspreken naar onze supporters. Wat waren er gister weer veel en wat was het nog lang onrustig in Emmen. Wij voelen ons bij zowel thuis als uitwedstrijden altijd erg gesteund door jullie. Ook gister waren jullie weer geweldig en zijn wij blij dat ook jullie het seizoen met zo’n mooi hoogtepunt af konden sluiten. Wij zijn trots dat wij onderdeel van K.V. Mid Fryslân mogen zijn.

Wij kijken net als velen uit naar de vakantieperiode en hopen jullie allemaal volgend jaar weer met dezelfde energie en enthousiasme te zien.

Peter en Marvin