Trainingen 1 t/m 14 maart

De maatregelen voor het (buiten) sporten zijn wat versoepeld. Het is mogelijk voor leden tot 27 jaar om in teamverband buiten te trainen. Voor leden boven de 27 jaar blijven de mogelijkheden hetzelfde (in tweetallen buiten trainen). Vandaar dat er een nieuw trainingsschema gemaakt is voor de komende 2 weken.

Trainingsschema

Regels

Besmetting

Stel dat iemand besmet is en heeft deelgenomen aan activiteiten binnen de vereniging dan graag z.s.m. (binnen 24 uur) de vereniging informeren via de trainer, coach, teambegeleider, bestuurslid of voorzitter zodat wij hierop actie kunnen ondernemen!

Opmerkingen

Mochten jullie een training willen aanvragen of zijn er vragen of opmerkingen dan horen wij dit graag:

Marijke IJtsma, Akkrum, marijke@kvmidfryslan.nl
Sybrecht Andringa, Grou, sybrecht@kvmidfryslan.nl