Tot 1 juni geen inzameling BEST-Tas Grou

BEST-tas Grou

Tot 1 juni geen inzameling BEST-Tas Grou

Gemeente Leeuwarden, Omrin en onze vrijwilligers van het BEST-team nemen de situatie rondom het coronavirus uiterst serieus en volgen de richtlijnen over het coronavirus van het RIVM. Vanwege de coronacrisis en de maatregelen van het kabinet worden de BEST-Tassen in Grou tot 1 juni niet meer opgehaald. De ophaaldata van 1 en 29 april en 27 mei komen dus te vervallen.  Kringloopwinkel Grou is eveneens voorlopig gesloten.

Herbruikbare spullen nog even bewaren
We kunnen ons voorstellen dat u in deze periode de voorjaarsschoonmaak uitvoert. Wij willen u verzoeken om uw spullen nog even te bewaren. We vragen met klem om herbruikbare goederen niet voor dichte deuren van de kringloopwinkel te zetten, dit zorg voor extra overlast en vervuiling. Kunt u uw spullen niet nog even bewaren? Breng deze zelf weg naar de milieustraat in Grou.

BEST-Tas
De BEST-Tas is een initiatief waarbij inwoners van Grou een grote tas ontvangen om Boeken, Elektronica, Speelgoed en Textiel (BEST) aan te bieden voor hergebruik. Vrijwilligers van de korfbalvereniging K.V. Mid-Fryslan halen deze tas op en verwerken de ingeleverde spullen. Hiervoor krijgt de vereniging een vergoeding en wordt de korfbalvereniging gesteund. Kijk voor meer informatie over de BEST-Tas in Grou op www.bestasgrou.nl .