Zaterdag 10 november stond weer in het teken van de Mid Fryslândei. Het ochtendprogramma was weer gevuld met activiteiten voor de jeugd en ’s middags en ’s avonds mochten de selectieteams zich weer meten met de ploegen die op het zelfde niveau spelen als zij zelf.

Om 9.00 uur mocht de jongste jeugd deelnemen aan het spelcircuit dat weer keurig voorbereid was door Wiesje, Froukje, Klaske en Wimke. Daarna is de jeugd in clinics door Peter, Arnold en Pieter flink wat korfbalkennis bijgebracht. Onder begeleiding van de selectieleden hebben ze hopelijk mooi wat korfbalkennis opgedaan en gaan we dat terug zien in de resultaten van de zaalcompetitie.
De oefenwedstrijden begonnen om 13.00 uur en eindigden met de wedstrijd van het eerste tegen het eerste team van Tempo uit Alphen aan de Rijn.

Alle vrijwilligers en met name de scheidsrechters en hun assistenten willen hartelijk danken voor hun bijdrage.

De uitslagen van de wedstrijden.
Mid-Fryslan/Jansma Burdaard C1 AVO C1 6 – 6
Mid-Fryslan/Jansma Burdaard B1 Heerenveen B1 5 – 7