Technische staf gaat door!

K.V. Mid-Fryslân

Terwijl K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard 1 nog volop in de race zit voor het kampioenschap, maken we alvast het goede nieuws bekend dat Peter Tolsma nog een jaar door gaat als hoofdtrainer. Niet alleen Peter, maar ook zijn assistent Marvin Smorenburg blijft zich inzetten om Mid-Fryslân volgend seizoen naar een nóg hoger niveau te tillen.

Daarnaast verlengt Jan-Theun Visser zijn contract bij K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard als coach van het 2e selectieteam. We zijn blij dat deze heren de goede en fijne samenwerking voort kunnen zetten bij onze club. ‘We vullen elkaar goed aan en krijgen veel positieve prikkels van de leergierige selectiespelers. We gaan met veel energie door op de ingeslagen weg om spelers zowel op individueel en als team beter te maken’, aldus hoofdtrainer Peter Tolsma.