Start van het nieuwe seizoen

K.V. Mid-Fryslân

Het bestuur en een aantal commissies van de k.v. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard hebben het plan opgevat om op zaterdag 29 augustus in Grou weer activiteiten te gaan organiseren voor al onze leden. De richtlijnen van het RIVM en mooi weer zijn daarbij de belangrijkste voorwaarden.

Zoals het programma er nu uitziet, zullen we onderlinge wedstrijdjes gaan organiseren voor de D t/m F teams. Dit, vanaf ongeveer 11.00 uur tot 12.30 uur. Tussen 12.30-13.30 uur is er een gezamenlijke maaltijd voor de A t/m F. In het begin van de middag, van 13.30 uur tot 15.00 uur worden de A t/m C teams uitgenodigd voor diverse spelactiviteiten. Om 15.00 uur zal het tweede een oefenwedstrijd spelen tegen ZKV 2. Om 16.30 uur zal het eerste een oefenwedstrijd spelen tegen ZKV 1. De dag sluiten wij af met een gezamenlijke barbecue. Voor de barbecue dient u zich op te geven!

Nogmaals, we houden de ontwikkelingen in den lande goed in de gaten en bekijken of e.e.a. echt mogelijk is. Deze dag spelen er ook nog teams elders oefenwedstrijden.