Stap over van de Lotto naar De Vriendenloterij!

Tot vorig jaar was er de mogelijkheid om aan een Lotto-lidmaatschap een vereniging te koppelen. Hiervoor kreeg de betreffende vereniging maandelijks een provisie voor. Hier maakte een aantal leden van K.V. Mid-Fryslân van gebruik. De Lotto is echter per eind 2019 gestopt met deze provisieregeling. Dit is natuurlijk jammer voor onze vereniging, want hierdoor missen we inkomsten. Onze dank gaat natuurlijk uit naar alle Lotto-abonnees die ons allemaal gesteund hebben.

Wilt u maandelijks toch een gokje wagen en tegelijkertijd K.V. Mid-Fryslân steunen? Stap dan over naar De Vriendenloterij! De VriendenLoterij steunt goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Daarnaast kunnen deelnemers van De Vriendenloterij actief clubs en verenigingen naar eigen keuze steunen. Alvast onze dank!