Sponsor in the picture

NXXT Verkeersschool uit Leeuwarden heeft zich sinds dit seizoen verbonden aan onze club, als shirtsponsor van de A2.

Sierd-Jan de Leeuw, rijschoolhouder bij NXXT, vertelt: “Als oud-Redúster ben ik natuurlijk opgegroeid met Stânfries, ik woonde hemelsbreed nog geen 300 meter van het sportveld vandaan. Vroeger had ik niet veel met korfbal; ik kaatste in Reduzum en heb jarenlang in Jirnsum gevoetbald. Maar dat is de afgelopen jaren flink veranderd.

Zes jaar geleden begon mijn dochter met korfballen bij S.F. Deinum, maar deze zomer is ze overgestapt naar K.V. Mid Fryslân. Ik ben opgegroeid met ouders die ons altijd steunden in onze sport en altijd met ons mee probeerden te gaan, voor mij dus een logische keuze om haar wedstrijden zoveel mogelijk te volgen en dus vaker langs het veld in Reduzum te staan. In die zes jaar ben ik het spelletje steeds beter gaan begrijpen en ook steeds leuker gaan vinden. Sinds het najaar van 2020 heb ik een eigen goedlopende rijschool. Al een aantal jongeren uit Reduzum en Idaerd heb ik aan het rijbewijs mogen helpen en op dit moment ben ik met een aantal druk bezig het rijbewijs binnen te slepen. Ondanks dat ik al ruim 15 jaar uit Reduzum weg ben, merk ik dat ik nog steeds binding met het dorp heb. Hoe kan ik dat beter uiten dan door één van de grootste uithangborden van het dorp te ondersteunen en daarnaast de jongeren uit het dorp helpen aan het rijbewijs!

𝗦𝗶𝗲𝗿𝗱-𝗝𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗟𝗲𝗲𝘂𝘄𝗡𝗫𝗫𝗧 𝗩𝗲𝗿𝗸𝗲𝗲𝗿𝘀𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗟𝗲𝗲𝘂𝘄𝗮𝗿𝗱𝗲𝗻 𝗲.𝗼.
𝟬𝟲-𝟱𝟮𝟲𝟲𝟲𝟳𝟭𝟵 𝘀𝗶𝗲𝗿𝗱𝗷𝗮𝗻𝗱𝗲𝗹𝗲𝗲𝘂𝘄@𝗻𝘅𝘅𝘁.𝗻𝗹
I𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺