Schoonmaakbedrijf it Blomke, alweer een een aantal jaar trotse sponsor van K.V. Mid-Fryslân/Redurisk!

Schoonmaakbedrijf 't Blomke

Schoonmaakbedrijf It Blomke uit Grou is alweer een aantal jaar sponsor van K.V. Mid-Fryslân. Jouke Bloem, eigenaar van It Blomke, vertelt waarom hij Mid-Fryslân ondersteunt:

“Zelf heb ik bij bij het vroegere K.V. Marfûgels gespeeld en mijn vrouw in Brabant bij KV Weredi. Nu spelen de kinderen bij K.V. Mid-Fryslân. Voor ons is het daarom een kleine stap om de vereniging te ondersteunen en sponsor te zijn. Al meerdere jaren geven we onze steun aan de club doormiddel van onze diensten. Zo maken we onder andere de veldaccomodatie schoon voor de club. We zijn blij dat we op deze manier wat kunnen betekenen voor deze mooie club.”

Jouke vertelt over zijn bedrijf: “Ons schoonmaakbedrijf biedt diensten aan voor particulieren en bedrijven. We zorgen voor schone ramen en het schoonhouden van kantoren met ons team van 12 schoonmaaksterren. Door geheel Friesland en soms daar buiten. En dat alweer 18 jaar lang!”

Ook sponsor worden? Bekijk hier de mogelijkheden.