Rabo Club Support

Rabo ClubSupport

Vorig jaar een groot succes doordat veel leden van de Rabobank op KV Mid-Fryslân stemden, waardoor we een mooi geldbedrag in ontvangst mochten nemen. Dit jaar doen we weer mee! Van 5 t/m 25 oktober kun jij als lid van de Rabobank jouw stem uitbrengen op clubs en verenigingen uit jouw buurt.

Ga naar www.rabobank.nl/clubsupport en stem op KV Mid-Fryslân.

KV Mid-Fryslân heeft veel jeugdleden en wil graag materialen aanschaffen die het mogelijk maken dat er in de vier dorpen volop gekorfbald kan worden. Ook clubbinding vinden wij belangrijk. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd voor alle leden, vrijwilligers en supporters, zoals een startdei, de MF dei en een feestelijke afsluiting van het seizoen. Financiële ondersteuning van de Rabobank zou zeer helpend zijn bij het waarmaken van onze ambities.