Peter stopt na dit seizoen

Na 5 seizoenen is het voor de selectie goed en gezond om een nieuwe hoofdtrainer aan het roer te krijgen. Dit hebben de Technische Commissie en Peter Tolsma gezamenlijk besloten. De passie, drive en samenwerking is er nog steeds maar het is goed om de stijgende lijn na 5 seizoenen door te zetten met een nieuwe hoofdtrainer.

Onder Peter Tolsma is Mid-Fryslân van een redelijke ploeg in de overgangsklasse uitgegroeid tot een stabiele Hoofdklasseploeg. De afgelopen jaren zijn er veel junioren doorgegroeid naar de selectie en spelen en trainen veel A-junioren mee. Het hoogtepunt van Peter is het behalen van de Jan Mulder beker ten koste van LDODK en het promoveren met MF1 en MF2 naar de Hoofdklasse en reserve-overgangsklasse.

De Technische Commissie en het Bestuur wil Peter alvast bedanken voor zijn geweldige inzet voor de club en hoopt op een mooi laatste seizoen.