Pepermuntactie

K.V. Mid-Fryslân

In februari 2020 werden er vele dozen met pepermunt ingeslagen. Dit met de bedoeling om in maart en april een verkoopactie te starten. Echter de 1e corona golf gooide roet in het eten en daardoor werd de planning van de actie verschoven naar november/december. Nu dus.

De doosjes moeten nu eigenlijk wel de deur uit, maar dat is logistiek even wat lastiger. Toch gaan we nu wel de pepermunt uitdelen en vragen aan onze leden om de verkoop hiervan op te pakken. Vooral in de komende week zal er gestart worden met het uitdelen bij de jeugdleden. Een schrijven van hoe en wat is aan de pakketjes toegevoegd. Daarnaast zal het uitdelen aan de seniorenleden ook binnenkort plaatsvinden. Succes met de verkoop.