Oud-IJzeractie gouden greep!

Oud Ijzer Actie 22-06-2019

Zaterdag 22 juni werd in Akkrum, Grou, Reduzum en Warten door korfbalvereniging Mid-Fryslân oud ijzer opgehaald. Twee jaar geleden was het een groot succes, maar deze ronde werden onze stoutste verwachtingen overtroffen. Wat een enorme hoeveelheid en ook vaak speciaal voor onze vereniging opgespaard. Van een stapel lood met een lief briefje tot en met zware molenwieken aan toe, het kon niet op! Dank aan alle verzamelaars en bedrijven die ons hun oud ijzer èn een warm hart hebben toegedragen.

Toch was deze actie nooit mogelijk geweest zonder onze vrijwilligers. Iedereen hielp vol overtuiging waar ze konden en met vereende krachten hebben we een mega-klus geklaard. Maar we sloten de actie weer met een voldaan gevoel af en we hebben heel veel plezier gehad. En niet onbelangrijk, we hebben bijna € 7.000 opgehaald voor de vereniging!

Speciale dank aan de volgende bedrijven: Dam Beton en Bakker Boonstra in Akkrum, Sybrand Bouma in Grou en Sjoerd de Boer Montagemarkt en Wiebe Boonstra in Reduzum.

Bedenk dat daarnaast het milieu wordt ontzien omdat alle materialen netjes gescheiden worden afgevoerd, een betere actie is er niet! Dus over twee jaar komen we graag weer om deze gouden prestatie te overtreffen.

K.V. Mid-Fryslân bedankt bedrijven, inwoners, vrijwilligers en iedereen die iets heeft bijgedragen aan deze gouden actie!