Oud ijzer actie

Oud Ijzer Actie 22-06-2019

K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard probeert de contributie laag te houden dus zo nu en dan moet er wat extra geld op de plank komen. Daarom wordt de geweldige oud ijzer actie op zaterdag 22 juni herhaald.
We steken de handen uit de mouwen om financieel ijzersterk te blijven en het milieu een handje te helpen.

Oud ijzer kan prima gerecycled worden en er gaan dan geen waardevolle materialen verloren. Een win-win situatie: u komt gemakkelijk van uw oud-ijzer af, de vereniging ontvangt een kleine vergoeding en het milieu wordt gespaard!

Heeft u veel liggen en wilt u het eerder kwijt, mail of bel dan alvast aan één van de contactpersonen uit het (dichtstbijzijnde) dorp.

Akkrum: Sylvia Beekhuizen (06 – 45 31 21 89 of sjabe@hotmail.com)
Grou: Tryntsje Nauta (06 – 53 61 58 60 of tryntsje.nauta@hotmail.com)
Reduzum: Afke Zijlstra (06 – 13 44 30 38 of afkezijlstra@icloud.com)
Warten: Joke Peenstra (06 – 10 12 48 18 of jpeenstra@planet.nl)

Vrijwilligers voor de locatie Akkrum kunnen hier meer informatie vinden.