Oud ijzer actie

Oud Ijzer Actie 22-06-2019

Zelf niet in staat om actief te kunnen deelnemen aan de actie maar wel in staat om in Reduzum, Grou en Akkrum
te gaan kijken hoe één en ander verliep. Geweldig om te zien hoe het er in al die dorpen aan toe ging. Auto’s en tractoren met aanhangers af en aan rijdend naar een verzamelplek. In Grou kwamen ook auto’s aan die door Warten waren gegaan. Klasse allemaal!

Bij deze wil ik Sylvia, Tryntsje, Joke en Afke bedanken voor hun prima organisatie in de verschillende dorpen.
Maar natuurlijk ook dank aan al die leden, vrijwilligers, ouders en jeugd die een bijdrage hebben geleverd.

Ook speciale dank aan de bedrijven die hun ruimte beschikbaar stelden, maar ook degene van wie wij
aanhangers en bedrijfsauto’s konden gebruiken.

Dank allemaal!

Hans Smorenburg