Selectie Mid-Fryslân versterkt zich met talentvolle spelers

Volgend seizoen maakt Eveline Rianne Boonstra de overstap van CSL naar K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard. Eveline Rianne is al vanaf de kangoeroeclub lid van CSL waar ze nu sinds een jaar in de selectie speelt.

“Nadat ik benaderd was door Mid-Fryslân heb ik lang nagedacht. CSL voelt heel vertrouwd omdat ik daar natuurlijk al heel lang speel dus de keuze was voor mij niet makkelijk. Mid-Fryslân lijkt mij een hele leuke en gezellige club, met een jonge talentvolle selectie. Ik wil mij daar graag verder ontwikkelen en hoop uiteindelijk een vaste kracht voor het eerste te worden.”

Eveline Rianne studeert pedagogiek aan NHL/Stenden en spreekt daarnaast graag met vriendinnen af.

Eveline CSL
Foto: Marco Spelten

Volgend seizoen zal ook Wietse van Jaarsveld bij de selectie aansluiten. Hij komt over uit ons ‘eigen’ juniorenteam. De TC is blij met de jonge, talentvolle spelers en zien ze als een goede aanvulling op de selectie.