Mid-Fryslân/ReduRisk wint van Sparta Zwolle

K.V. Mid-Fryslân

Ook in deze laatste veldwedstrijd, alvorens we de zaal in gaan, was er winst weggelegd voor de thuisploeg. In vergelijking met de wedstijd in Zwolle, wist Spart aardig in het spoor te blijven van Mid-Fryslân. Na een ruststand van 14-12 werd de uitslag bepaald op 25-19.

Mid-Fryslân ReduRisk hield de hele wedstrijd een voordelige score, maar kon in de eerste helft niet echt loskomen. Na een ruststand van 14-12 werd het gat echt geslagen naar 20-14 en speelde men de wedstrijd rustig uit. Als tweede geëindigd achter LDODK is het afwachten, welke poule er na de zaal geformeerd gaat worden. We zijn benieuwd.

Mid-Fryslân/ReduRisk 2 wist zondagmiddag zijn laatste wedstrijd ook in winst om te zetten door NIC 2 te verslaan met 19-15. Hiermee is Mid-Fryslân 2 groepswinnaar.

Gezien de weersomstandigheden op deze zondagmiddag verlangen we allemaal naar de zaalcompetitie, die in het weekend van 11/12 november van start gaat.