Mid-Fryslân openingsdag

Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we straks weer echt ons korfbalseizoen opstarten. Daarom willen we op zaterdag 28 augustus in Grou weer een openingsdag voor de gehele vereniging organiseren. Deze dag staat in het teken van korfbal en ontmoeten.

In de ochtend starten we met wedstrijdjes, in verschillende korfbalvormen, voor  de C- en B-teams en voor enkele A-teams.

In het begin van de middag staan er wedstrijdjes voor de D- en E-teams op het programma. Ook zal er een activiteit voorbereid worden voor de F-teams en de kangoeroes.

Alle aanwezige spelers, coaches, trainers en scheidsrechters krijgen een lunch, bereid door de kantinecommissie in Grou.

Het tweede deel van de middag is voor de senioren, die in een mixtoernooi kunnen laten zien, dat zij het korfbalspel in deze coronatijd nog niet verleerd zijn. Als alles het toelaat sluiten we de dag af met een barbecue.

Meer details, zoals aanvangstijden en het aanmelden, zullen in augustus bekend gemaakt worden. Leden, trainers en coaches van de jeugdteams noteer deze datum alvast in jullie agenda, zodat we er met z’n allen een mooie dag van kunnen gaan maken.

Seizoensopening 2020/2021