Mid-Fryslân openingsdag

Het is weer zover, trainingen en oefenwedstrijden zijn gepland, het korfbalseizoen staat op punt van beginnen. Op zaterdag 28 augustus is de openingsdag gepland.

Het programma is klaar. Een ieder heeft via de mail de uitnodiging en het programma ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan even een mailtje naar geeskesmorenburg@hotmail.com.

De senioren die nog aan het mix toernooi deel willen nemen kunnen zich nog opgeven. Jullie hebben via de teambegeleiders een uitnodiging ontvangen met daarin vermeld hoe je je kunt aanmelden.

Hieronder nog even in grote lijnen het programma:

9.30 start programma A,B en C teams.

12.30 start programma D, E, F teams en kangoeroes.

15.00 start mix toernooi senioren.

Voor alle jeugdteams is er tussen de middag een lunch.

Hopelijk werkt het weer ook mee en maken we er met z’n allen een mooie openingsdag van!