Mid-Fryslân Dei op 5 november

Save the date. Eindelijk kunnen we weer een Mid-Fryslân dei organiseren zonder beperkingen. Dit jaar zal dat plaats vinden op 5 november in sporthal De Twine. Het programma is vooral gericht op de start van het zaalseizoen voor de jeugd, maar dat neemt niet weg dat iedereen van harte welkom is op de tribune van de sporthal. Ook tijdens de jeugdwedstrijden zullen de leden van de seniorenselectie actief ingezet worden in de begeleiding.

De dag wordt weer begonnen met het spelcircuit voor de jongste jeugd (t/m F’jes). Daarna zal er een mixtoernooi voor de jeugdteams plaatsvinden en vanaf 16:00 uur beginnen de oefenwedstrijden voor de C1, B1 en de junioren A-teams. Rond 20:00 uur zal het programma afgelopen zijn.

We hopen iedereen weer te mogen verwelkomen tijdens de Mid-Fryslân dei op 5 november in sporthal De Twine in Grou.