KV Mid Fryslân/Redurisk 1 voegt opnieuw 2 punten toe aan hun totaal

De gasten uit Arnemuiden maakten van deze korfbalwedstrijd een weekendje weg, waarbij ze twee nachten in Friesland verbleven. De wedstrijd begon fysiek en het extreem achter verdedigen kwam het spel niet ten goede. Het duurde 10 minuten voordat KV Top (A) hun eerste doelpunt maakte, wat resulteerde in een stand van 3-1. Aan beide zijden werd er weinig gescoord, waardoor de teams de rust ingingen met een tussenstand van 9-8.

In de tweede helft werden er opnieuw veel kansen gemist. KV Mid Fryslân/Redurisk 1  slaagde erin hun punten te verdubbelen, waardoor ze uitkwamen op 18 doelpunten. Verdedigend stonden ze sterk,  KV Top (A)wist  in de tweede helft slechts 6 doelpunten te maken. Een fysieke en lastige wedstrijd, maar wel 2 punten erbij met een uitslag van 18-14.

===================

Mid-Fryslân /Redurisk 2 begon zaterdag goed aan de wedstrijd, maar zag gedurende de tweede helft SKF 2 steeds dichterbij komen. Een slotoffensief zorgde ervoor dat de twee punten in de Twine bleven: eindstand 16-12!