Korfbalseizoen 2019/2020 is begonnen

Sportveld Grou Augustus 2019

Op zaterdag 24 augustus stond op het sportveld in Grou de openingsdag voor de jeugd op het programma. Een dag, waarop alle jeugdteams in actie komen. Een dag om alvast een beetje te oefenen en om elkaar  te leren kennen.

’s Ochtends waren  C-teams, de D-teams, de E-teams en de F-teams aan de beurt. Na hun sportieve prestatie en een frisse traktatie mochten zij  weer naar huis. ’s Middags konden de oudere jeugdleden hun kunsten vertonen. Laatst genoemde viel door de warmte niet mee, enkele wedstrijden moesten dan ook worden ingekort.

Al met al een geslaagde start van het korfbalseizoen 2019/2020. De organisatie wil een ieder bedanken, die zijn of haar bijdrage heeft geleverd, om deze dag te doen slagen.