Kom naar de seizoensopening!

Seizoensopening 2019/2020

Op 14 september spelen het eerste en het tweede hun eerste thuiswedstrijd van het nieuwe korfbal seizoen. Om dit seizoen te openen zal er aansluitend aan de wedstrijden een seizoensopening plaatsvinden in het sportcafe in Reduzum. Net als vorig jaar zal Peter Tolsma zijn verwachtingen en doelstelling voor aankomend seizoen met jullie delen.

Tijdens deze seizoensopening zal er een “hap van de dag” bereid worden. Dit betekent dat er vanaf 18 uur voor een klein bedrag voor iedereen die trek heeft een bord met eten beschikbaar is. Wat deze “hap van de dag” wordt zal later bekend gemaakt worden.

Wij vragen voor het eten een eigen bijdrage van 5 euro per persoon. Wij als activiteitencommissie moeten voorafgaand boodschappen doen, daarom willen we jullie vragen om voor 10 september door te geven of je blijft eten. Zo kunnen wij voldoende maaltijden realiseren. Aanmelden kan via onderstaand formulier. Heb je dieet wensen of allergieën? Laat dit dan ook weten.

Activiteiten