Kom naar de seizoensafsluiting!

Seizoensafsluiting 2021/2022

Graag sluiten wij het seizoen samen met jullie af. Kom chillen en grillen! Na afloop van de laatste thuiswedstrijden van onze selectie tegen Oost-Arnhem op zaterdag 11 juni, op het sportveld in Reduzum, gaat de BBQ aan om 18:00 uur. Ook nemen we deze dag afscheid van een aantal spelers en stafleden van de selectie.

De eigen bijdrage voor kinderen t/m 12 jaar bedraagt €8,50. Vanaf 12 jaar bedraagt de bijdrage €13,50. Let op! Betalen kan alleen contant.

Oproepen

Wij zoeken 3 grillmeisters. Voor hen is de BBQ gratis en zij krijgen 2 gratis consumpties. Iets voor jou? Neem dan contact op met Lotte via activiteiten@kvmidfryslan.nl.

Ook als je zin hebt om ons een uurtje achter de bar te komen helpen, dan kun je contact opnemen met Lotte via activiteiten@kvmidfryslan.nl.

Opgave

De opgave termijn is verlopen. U kunt zich niet meer opgeven voor de BBQ.