K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard, afdeling Akkrum, sinds 1 oktober ook supporter van schoon

Supporter van schoon - Vrijwilligers in actie

Sinds 1 oktober is K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard, afdeling Akkrum, supporter van schoon. Begin oktober hebben we de jeugd en de ouders opgeroepen om mee te helpen met het rapen van zwerfafval in de beide gebieden. Door elke maand zwerfafval op te ruimen dragen de jeugdleden en de ouders bij aan een schonere leefomgeving. De club ontvangt jaarlijks een mooi bedrag als beloning voor deze inzet. Afgelopen woensdag gingen 3 ouders van jeugdleden voor de eerste keer op pad met een mooi resultaat. Komende dinsdag 28 oktober is de beurt aan de jeugdleden van de D4 om hun steentje bij te dragen.