K.V. Mid-Fryslân/ReduRisk versterkt zich met Sabine Visser

Sabine Visser in het shirt van CSL

Sabine Visser maakt komend seizoen de overstap naar K.V. Mid-Fryslân. De 25-jarige speelster komt over van CSL uit Britsum. Sabine begon haar korfbalcarrière bij DTL uit Hantum, waar ze vanaf de E’tjes tot haar 19e speelde. Op haar 19e maakte ze overstap naar CSL. Halverwege haar eerste seizoen dwong ze daar een plekje af in het eerste team.

Inmiddels is ze alweer 3 jaar aanvoerder van het geel-zwarte vlaggenschip en zit ze vol ambitie. Toen Mid-Fryslân haar benaderde, koos ze ervoor om het avontuur aan te gaan. “Ik denk dat ik me hier heel goed door kan ontwikkelen. Daarnaast was het contact vanaf het begin fijn en de sfeer in de groep voelde ook prettig”, zo geeft Sabine aan. Haar eigen ambities passen ook goed bij die van de club. “Dit jaar heeft Mid-Fryslân de play-offs natuurlijk zuur gemist, maar ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen om hier weer een gooi naar te kunnen doen.”

Van harte welkom Sabine!

Sabine Visser in het shirt van CSL