Johannes Miedema nieuwe assistent trainer/coach

Johannes Miedema

Johannes Miedema is terug van weggeweest. Hij zal volgend seizoen het stokje van Peter de Groot overnemen en de rol als assistent trainer/coach van Mid-Fryslân 1 op zich nemen.
Johannes heeft 2 seizoenen in de selectie van KV Mid-Fryslân gespeeld en is vereerd om terug te keren in deze nieuwe rol. “Ik heb een warm gevoel bij de club en kwam ook nog regelmatig bij de wedstrijden kijken”.

Johannes heeft al enige ervaring in het trainersvak, al van jongs af aan was hij actief als trainer/coach bij Westergo. Hij trainde daar veel jeugdploegen en later ook de selectie. Daarnaast heeft Johannes de Friese selectie (junioren) een jaar onder zijn hoede gehad, waar Martijn de Bruin toen ook in zat. “Ik ben ambitieus en zie dit als een mooie stap om te groeien in het trainersvak”.

De TC is blij met de komst van Johannes en zien hem als een goede aanvulling op de staf.