Jeugdtrainingen t/m 12 februari afgelast

K.V. Mid-Fryslân

Vanwege de weersomstandigheden zijn in ieder geval voor deze week (t/m vrijdag 12 februari) alle jeugdtrainingen afgelast. Dit ook omdat er met sneeuw en vorst niet op het kunstgras getraind mag worden. Volgende week zullen we opnieuw bekijken of de trainingen van 15 t/m 19 februari wel door kunnen gaan.

Verder hebben we in overleg met het hoofdbestuur besloten de trainingen t/m einde van het seizoen buiten te laten plaatsvinden en niet meer naar binnen te gaan. Ten eerste omdat we er geen zicht op hebben wanneer de gymzalen/sporthallen weer open mogen. Ten tweede omdat er ook geen zaalcompetitie meer gaat plaatsvinden en we nog wel enige hoop hebben dat de veldcompetitie (deels) gespeeld gaat worden.

Daarnaast willen we jullie nog wijzen op de opzegdatum: als je (kind) niet meer wil korfballen volgend seizoen, moet dit voor 1 april a.s. doorgegeven worden aan ledenadministratie@kvmidfryslan.nl.