Jeugd Sponsor Actie van de Poiesz Supermarkt in Grou

Jeugd Sponsor Actie

K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard vraagt iedereen: spaar Jeugd Sponsor Munten voor onze club! Elke club of vereniging heeft een verlanglijstje. Bovenaan het verlanglijstje van K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard staat dit jaar: aanschaf trainingsmateriaal en medailles voor de jeugd. De bedoeling is om dit via de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsor Actie te realiseren. Wij moedigen mensen daarom aan om hun boodschappen te doen bij Poiesz en Jeugd Sponsor Munten te sparen. Door de munten in de koker te stoppen van K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard bij de Poiesz Supermarkt in Grou helpt u al mee.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz Supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging. Jeugd Sponsor Munten krijgt u gratis bij de kassa van alle Poiesz Supermarkten. De koker voor de Jeugd Sponsor Munten van K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard is te vinden bij de Poiesz in Grou. De actie loopt van maandag 11 februari t/m 7 april 2019 bij Poiesz Supermarkten.

Op zaterdag 23 februari staat ons K.V. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard promo-team in de Poiesz in Grou om via de speciale sponsor aanbieding extra munten binnen te halen.