Haal juist nu je spelregelbewijs!

KorfbalmasterZ! Een tool om de spelregelkennis te vergroten.

Onze senioren leden hebben natuurlijk allemaal al het spelregelbewijs. Misschien wel beter bekend als de KorfbalmasterZ! Voor onze aspiranten en junioren geldt dit nog niet. In deze enigszins korfballoze tijd het moment om je spelregelbewijs te halen. Met het behalen van het spelregelbewijs kun je jezelf beter ontwikkelen als korfballer, trainer en/of coach. Daarnaast geeft het meer inzicht in de beslissingen van een scheidsrechter.

Vanaf 1 september 2020 is het voor aspiranten, met een minimumleeftijd van 14 jaar, en junioren verplicht om het spelregelbewijs te halen. Probeer eerst alleen het spelregelbewijs te halen. Mocht dit niet lukken, probeer het dan samen met bijvoorbeeld een teamgenoot. Mochten er vragen zijn over bijvoorbeeld de inloggegevens van KorfbalmasterZ! dan kunnen jullie mailen naar sjukje@hotmail.com.