Grote Clubactie dit jaar in Akkrum en Reduzum coronoproof

Grote Clubactie

Steun K.V. Mid-Fryslân en koop vanaf 19 september a.s. coronaproof je loten voor de Grote Clubactie in Reduzum en Akkrum.

Akkrum

In Akkrum lopen we als vereniging ook niet langs de deuren, maar krijgen diverse leden bonnenboekjes. Hiermee kunnen leden wel zelf loten kopen bij de club of verkopen in de familie/kennissenkring.

Reduzum

Net als andere jaren coördineert de sportstichting namens alle sportverenigingen de verkoop in Reduzum, Friens en Idaerd. We gaan nu alleen niet meer met loten langs de deur! De verkoop zal online plaatsvinden via onze verkooppagina. Door te klikken op een link of het scannen van de QR-code komt u daar terecht en kunt u de loten kopen via een eenmalige machtiging. Ook QlubbRed doet dit jaar mee aan de actie. Binnenkort leest u via website, Facebook enz. hoe u ons kunt steunen.

Maar liefst 80% van de opbrengst is voor het goede doel!