Groot gedeelte technische staf gaat door

K.V. Mid-Fryslân

Peter Tolsma gaat na 4 seizoenen door als hoofdtrainer van KV Mid-Fryslân 1. Daarnaast gaat Jan Theun Visser door als coach van het tweede team en blijft Hanna de Beer teammanager van de selectie. Hier zijn we als vereniging ontzettend blij mee.

Peter de Groot heeft aangegeven om na dit seizoen te stoppen als assistent coach van het eerste team. Wij bedanken Peter de Groot voor zijn inzet en zien hem graag terug als supporter langs de lijn.

De hele vereniging keek uit naar het seizoen 2020-2021 waar het eerste team zowel in de zaal als op veld weer in de hoofdklasse uit zou komen. Jammer genoeg kwam er door de Corona maatregelen na 6 wedstrijden al een einde aan de eerste helft van het veldseizoen en zal de zaalcompetitie niet meer opgestart worden.
Gelukkig kon er tot een aantal weken geleden nog wel aangepast getraind worden door de selectie. Zodra de maatregelen het toelaten zal dit op het veld weer opgestart worden.

De Technische Commissie verheugd zich erop om de samenwerking te kunnen voortzetten met een groot gedeelte van de staf en de spelers staan te popelen om weer in actie te komen.