Gaat het Kloppend Hart Grou jou aan het hart?

In ieder dorp waar onze ambitieuze korfbalclub actief is, speelt het Kloppend Hart een belangrijke rol. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn een goed onderhouden accommodatie, een aantrekkelijke sportkantine, een gezond, financieel huishoudboekje en betrokkenheid bij alle lokale activiteiten. Als Kloppend Hart ondersteunen we de commissies met de bemensing van de commissies en het invullen van het kader.

Het Kloppend Hart Grou bestaat uit een team van bevlogen en enthousiaste personen, maar helaas hebben wij het aantal teamleden door persoonlijke keuzes de laatste jaren zien afnemen. Kloppend Hart Grou en de kantinecommissie zijn daarom dringend op zoek naar enthousiaste leden en/of anders betrokkenen ter versterking van ons team in de functie van:

Algemeen commissielid

Een energiek en creatief commissielid die ons wil ondersteunen bij alle algemene taken binnen de commissie. Als commissie hebben wij geen vaste overlegfrequentie, maar laten we dit afhangen van de behoefte. In de praktijk komen we gedurende het veldseizoen wat vaker bij elkaar dan tijdens het zaalseizoen. We bespreken lopende zaken en kantine aangelegenheden. Daarnaast worden veel acties via de appgroep afgehandeld: wel zo makkelijk en snel!

Binnen de commissie is er ruimte om zaken waar jij affiniteit mee hebt naar je toe te trekken. Zo kun je er zelf voor zorgen dat je steeds meer leuke dingen oppakt. Je komt in een enthousiaste commissie van jong en ouder waar naast gezelligheid ook verantwoordelijkheid een belangrijke rol speelt.

Ben jij na het lezen van deze oproep enthousiast geworden en wil je meer informatie, neem dan contact op met Sander van Doorn via 06 292 241 52 of savado1976@outlook.com. Ook als je er al uit bent, kun je via Sander jouw interesse kenbaar maken.