Corona update

K.V. Mid-Fryslân

Het bestuur van het KNKV heeft besloten alle competitiewedstrijden tot en met 31 maart 2020 op te schorten. Daarnaast adviseren zij om alle bijeenkomsten en trainingen niet door te laten gaan. Het bestuur van k.v. Mid-Fryslân/Jansma Burdaard volgt dit advies op. Dit houdt in, dat alle wedstrijden, alle trainingen in de verschillende gymzalen en sporthallen en andere activiteiten niet doorgaan. Dit alles tot 31 maart.

Begin volgende week verwacht het KNKV nadere informatie te kunnen geven over welke gevolgen deze maatregel heeft voor het verdere verloop van de zaalcompetitie en evenementen.
Kijk dus regelmatig op de website of onze sociale media om op de hoogte te blijven.