Bekendmaking technische staf

Na een prachtige afsluiting van het zaalseizoen willen wij officieel bekendmaken dat John Jonker ook volgend seizoen doorgaat als hoofdtrainer van Mid-Fryslân/ReduRisk. Johannes Miedema heeft er na 2 jaar voor gekozen om te stoppen als assistent coach. Wij willen hem bedanken voor zijn geweldige inzet en prestaties voor de selectie. Marvin Smorenburg gaat komend seizoen met ons de Korfbal League II in, hij zal de functie van Johannes op zich gaan nemen. Manon Wouda blijf actief als teambegeleider/verzorger.

Pieter Alberda zal ook volgend seizoen als coach betrokken blijven bij Mid-Fryslân/ReduRisk 2. Het behaalde kampioenschap geeft voor komend seizoen een mooie uitdaging om op een hoger niveau te presteren.

Als vereniging zijn wij blij met de stabiliteit bij de staf. Na de zaalkampioenschappen van 1&2 kan er doorontwikkeld worden naar het nieuwe seizoen. Alle selectiespelers willen deze uitdaging aangaan en er staan alweer talentvolle (eigen) jeugdspelers klaar om de strijd aan te gaan.