Anna de Vries naar K.V. Mid-Fryslân Jansma-Burdaard

Anna de Vries in het shirt van Wêz Handich/DOW

De 24-jarige Anna de Vries komt, in het nieuwe korfbalseizoen, de selectie van K.V. Mid-Fryslân Jansma-Burdaard versterken. Na 9 jaar te hebben gespeeld in het eerste van Wéz Handich/DOW heeft ze besloten om de stap te maken. “Mijn ambitie is om te kijken waar mijn plafond ligt en een betere korfbalster te worden”, aldus Anna. Ze heeft voor MF gekozen omdat ze denkt dat het een club is met ambitieuze doelen en ze wil graag haar steentje bijdragen aan die doelen. Daarnaast ziet ze de club uit Grou, Reduzum, Akkrum en Warten als een vereniging met een jonge, enthousiaste selectie waar ze graag de nieuwe korfbaluitdaging aangaat.