Vernieuwde website

Het design van de nieuwe website

Het afgelopen jaar is er hard gewerkt aan een nieuwe website. Het design is ontworpen door Arnoud van der Meulen. De technische realisatie is door Peter Huitema bewerkstelligd. De structuur van de nieuwe website is aardig hetzelfde gebleven. Het ziet er alleen een stuk modieuzer uit. De techniek van de nieuwe website is ingrijpend veranderd.

Content Management System (CMS)

Een CMS is een programma waar de content van een website eenvoudig mee beheerd kan worden. Er is overgestapt van een op maat gemaakt CMS naar een open bron (open source) CMS. Het CMS waar nu gebruik van wordt gemaakt heet WordPress. De voordelen van WordPress zijn dat er regelmatig een nieuwe versie van uitgebracht wordt. Daarnaast kan WordPress eenvoudig aangepast worden met plugins.

Sportlink

De gegevens voor de uitslagen, programma en standen kwamen bij de uitslagendienst van Antilopen vandaan. Er is overgestapt naar de dataservice van Sportlink. Sportlink verzorgt de middelen voor de administratie tussen onze club en de KNKV. Naast de gegevens voor de uitslagen, programma en standen komen nu ook de gegevens voor de commissies en teams bij Sportlink vandaan. Daarnaast worden op een teampagina nu de uitslagen en programma van de poule weergegeven. Elders op de website worden alleen de uitslagen en programma van de teams van onze club weergegeven.

We horen graag van u

Als u vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact met ons opnemen.