Start jeugdtrainingen

Protocol verantwoord sporten 01-05-2020

Vanaf woensdag 6 mei a.s. starten de jeugdtrainingen weer met aparte richtlijnen voor de jeugd t/m 12 jaar en 13 t/m 18 jaar. Alle (ouders van) leden krijgen een mail met daarin het protocol voor ouders en voor sporters. Alle trainers hebben inmiddels ook een protocol van ons ontvangen. We vragen aan alle betrokkenen de voorschriften genoemd in de protocollen goed door te lezen en zich hier aan te houden.

Hieronder  de links van de protocollen:

–       Poster Bestuurders

–       Poster Ouders

–       Poster Sporters

–       Poster Trainers

Voor KV Mid-Fryslân hebben we ook nog een aantal extra afspraken met de trainers gemaakt, specifiek voor onze situatie.

Bij elke training is een corona-coordinator aanwezig. De aanwijzingen van de coördinator moeten te allen tijde opgevolgd worden.

Hieronder staat het trainingsschema. De D t/m F ploegen trainen in principe met het eigen team. Deze teams trainen in het dorp waar de kinderen wonen.
De A t/m C teams trainen de eerste 2-3 weken in eigen dorp soms samen met een andere leeftijdscategorie. Dit om veel reizen te voorkomen.

Als de voorschriften goed worden nageleefd en de ontwikkelingen betreffende het Coronavirus zijn ook positief, dan  hopen we dat we na 2-3 weken weer met de eigen teams kunnen gaan trainen. Zodra dit bekend is, laten we dit weten via de mail en website.

Jeugdsporters die niet lid zijn van een vereniging en graag willen sporten in deze Coronatijd zijn welkom bij KV Mid-Fryslân. Je moet je dan wel aanmelden bij de jeugdcommissie (Elske Tolsma, elsketolsma@live.nl) zodat wij het protocol met je kunnen doornemen en aan kunnen geven, waar en wanneer  je kunt gaan trainen.

Samen staan we sterk als KV Mid-Fryslân en we zijn blij dat we de trainingen weer kunnen opstarten.

Jeugdcommissie en hoofdbestuur KV Mid-Fryslân

Bijlages:
Trainingsschema in Coronatijd (alleen schema)