Mid-Fryslân/Jansma Burdaard 1 promoveert

K.V. Mid-Fryslân

In deze bijzondere tijd is misschien alles wel relatief. Toch zijn we blij te kunnen melden dat door het besluit van het KNKV ons eerste team ook in de zaal weer in de hoofdklasse uit zal komen.

Het KNKV heeft het volgende besluit naar buiten gebracht.

• In het top- en wedstrijdkorfbal in de zaalcompetitie geldt dat de momenteel bereikte stand als eindstand telt. Daarbij treedt de promotie- en degradatieregeling in werking.

• De gehele veldcompetitie 2019/2020 wordt beschouwd als niet gespeeld.

Mid-Fryslân/Jansma Burdaard 1 stond op de eerste plek in de zaalcompetitie (overgangsklasse A) en zal daarom promoveren naar de hoofdklasse. Wanneer de tijd rijp is zullen we daar op gepaste wijze bij stil staan. Een consequentie van dit moeilijke besluit is ook dat enkele ploegen degraderen.

Het bestuur komt 14 april bijeen (op afstand) om zich te beraden over de afwikkeling van het huidige seizoen en de opstart van het nieuwe seizoen. Informatie daarover volgt na 14 april.