VriendenLoterij

Doe mee aan de VriendenLoterij en steun K.V. Mid-Fryslân

De VriendenLoterij steunt goede doelen op het gebied van gezondheid en welzijn. Daarnaast kunnen deelnemers van de loterij actief clubs en verenigingen naar eigen keuze steunen. Dit heet geoormerkt meespelen. Uniek aan de VriendenLoterij is dat jezelf kan kiezen welk goed doel je steunt met de helft van jouw maandelijkse inleg.

Door mee te spelen met de VriendenLoterij is het ook mogelijk om K.V. Mid-Fryslân een steuntje in de rug te geven. Als je meespeelt, wordt niet alleen de vereniging ondersteund. Je maakt namelijk ook kans op vele prijzen, zoals de wekelijkse hoofdprijs van € 100.000,- en 200.000 andere prijzen.

Een lot van de VriendenLoterij kost € 2,20 per week. De inleg wordt maandelijks bij deelnemers geïncasseerd. In maanden met 4 Bingo’s (en de extra trekking) zijn de kosten € 8,80. In de maanden met 5 Bingo’s is dit € 11,00. Door mee te doen met deze actie, gaat de helft van de inleg rechtstreeks naar K.V. Mid-Fryslân, iedere maand opnieuw.

Wil jij K.V. Mid-Fryslân ook een steuntje in de rug geven? Word dan lid van de VriendenLoterij.

Ben je al lid en wil je K.V. Mid-Fryslân opgeven als goed doel? Dat kan op twee manieren!
Schriftelijk door een brief met uw gegevens te sturen naar de VriendenLoterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam. Vermeld in de brief uw omzetverzoek naar K.V. Mid-Fryslân te Roordahuizum, sponsorcode 9293.

U kunt ook bellen met de Ledenservice van de VriendenLoterij. U kunt bellen op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur via 0900 – 300 1400 (20 cpm).